Klik başına xərc (CPC) izah edildi: Bu nədir və nə üçün vacibdir


8
/ 100


Klik başına xərc (CPC) izah edildi: Bu nədir və nə üçün vacibdir
Klik başına xərc (CPC) nədir?
Klik başına xərc (CPC) hər kəsin reklamına kliklədiyi zaman reklamçının nə qədər ödədiyini ölçən metrikdir. Və bu, onlayn reklamda ən vacib ölçülərdən biridir.
Niyə?
Çünki CPC investisiya gəlirinizə (ROI) təsir göstərir.
Bu, reklamlarınızın nə qədər yaxşı performans göstərdiyinin əsas göstəricisidir. Və onlardan nə qədər pul qazanırsınız.
Bu yazıda biz əhatə edəcəyik:
CPC necə işləyir
CPC necə hesablanır
Açar sözün CPC-ni necə tapmaq olar
CPC-ni necə aşağı salmaq olar
Gəlin başlayaq.
Qeyd: Açar sözün klik başına qiymətini necə tapmağı tez öyrənmək üçün buraya keçin.
CPC necə işləyir
CPC marketinqi Google, Facebook, Amazon və s. kimi platformalar arasında məşhur olan klik başına ödəmə (PPC) reklam modelinə aiddir.
Tender sistemindən istifadə edir. Siz məhsul və ya xidmətinizə uyğun olan açar sözlər üzrə təklif verirsiniz.
Sonra kimsə Google-da həmin açar sözləri axtardıqda, məsələn, reklamınız nəticələr səhifəsində görünür.
Bunun kimi:
Amma siz, reklamçı, hələ heç nə ödəməmisiniz. Yalnız kimsə reklamınıza kliklədikdə və səhifənizi ziyarət etdikdə ödəyirsiniz.
Və klik başına ödədiyiniz məbləğ təklifinizin məbləğindən, reklam keyfiyyəti balından və rəqabətdən asılıdır.
CPC-dən maksimum yararlanmaq üçün düzgün açar sözləri seçməli, cəlbedici reklamlar yazmalı və açılış səhifələrinizi optimallaşdırmalısınız.
Əvvəlcə klik başına dəyərinizi necə hesablayacağınıza nəzər salaq.
Klik başına dəyəri necə hesablamaq olar
Klik başına xərc reklamın ümumi dəyərini kliklərin ümumi sayına bölmək yolu ilə hesablanır.
CPC düsturu belə görünür:
Klik başına xərc = ümumi reklam dəyəri / kliklərin ümumi sayı
Məsələn, bir PPC kampaniyasına 100 dollar xərcləsəniz və 500 klik alsanız, CPC-niz 20 sent olacaq.
Bunun kimi:
$100/500 = 20 sent
Açar sözün klik başına qiymətini necə tapmaq olar
Açar sözün klik başına orta qiymətini tapmağın bir neçə yolu var. Burada kömək edə biləcək bir neçə vasitə var:
Semrush
Açar sözün CPC-ni Açar Söz İcmalı ilə tapa bilərsiniz.
İpucu: İzləmək üçün ödənişsiz Semrush hesabı  yaradın (kredit kartı tələb olunmur).
Açar sözünüzü daxil edin və “Axtar” düyməsini klikləməyə başlayın.
Açar sözün CPC-ni “CPC” etiketli cədvəldə görəcəksiniz.
Bu, reklamçıların Google Ads-də açar sözlə tetiklenen reklamı klikləmək üçün istifadəçiyə ödədiyi orta qiymətdir.
Digər tərəfdən, siz açar söz araşdırması aparırsanız, Açar Söz Magic Aləti həmçinin “CPC” sütununda hər bir açar sözün orta CPC-sini göstərəcək.
Beləcə:
Google Açar Söz Planlayıcısı
Google Açar Söz Planlayıcısı axtarış kampaniyaları üçün pulsuz açar söz araşdırması vasitəsidir.
O, birbaşa Google Ads-dən məlumatları izləyir və toplayır. Açar sözün klik başına orta qiymətini tapmaq üçün əla yerdir.
Əvvəlcə aləti açın və “Yeni açar sözlər kəşf et” düyməsini basın.
İki variantı olan bir forma görəcəksiniz: “Açar sözlərlə başla” və ya “Veb saytla başla”.
“Açar sözlərlə başlayın” sekmesinde qalın, açar sözü daxil edin və “Nəticələri əldə et” düyməsini basın.
Təqdim etdiyiniz açar söz və əlaqəli açar söz fikirlərinin siyahısı olan bir cədvəl görəcəksiniz.
Və hər bir açar sözün CPC-ni cədvəlin sağ tərəfindəki iki sütunun altında tapa bilərsiniz:
Hər sütunun mənası budur:
Səhifənin yuxarısı təklifi (aşağı diapazon): Nəticələr səhifəsinin yuxarısına çıxmaq üçün tarixən birinin ödədiyi ən aşağı qiymət.
Səhifənin yuxarısı təklifi (yüksək diapazon): Nəticələr səhifəsinin yuxarısına çıxmaq üçün tarixən ən çox pul ödəmiş şəxs.
Hər bir açar söz üçün orta CPC fərqli ola bilər.
Lakin siz reklamınızın axtarış motoru nəticələri səhifələrinin (SERPs) yuxarısında görünməsi üçün nə qədər (təxminən) təklif verməli olduğunuzu görmək üçün diapazonlardan istifadə edə bilərsiniz.
CPC-ni necə aşağı salmaq olar
Klik başına xərclərinizi azaltmağa və kampaniyalarınızdan maksimum yararlanmağa kömək edəcək bir neçə ipucu.
1. Keyfiyyət Hesabınızı Təkmilləşdirin
Google-un Keyfiyyət Hesabı reklamınızın digər reklamçılarla nə qədər yaxşı müqayisə olunduğunun göstəricisidir.
Açar söz səviyyəsində 1-10 arası miqyasda ölçülür. Və tarixi məlumatlardan üç komponentə baxır:
Gözlənilən CTR: Kiminsə reklamınıza klikləmə ehtimalı
Uyğunluq: Reklamınızın istifadəçinin axtarış niyyəti ilə nə dərəcədə uyğunluğu
Açılış səhifəsi təcrübəsi: Açılış səhifənizin klikləyən istifadəçilər üçün nə dərəcədə uyğundur
Keyfiyyət Hesabınızı tapmaq üçün “Açar sözlər” açılır menyusuna, sonra isə “Açar sözlər axtarın” üzərinə klikləyin.
Sonra “Sütunlar” simgesini basın.
Və “Açar sözlər üçün sütunları dəyişdirin” altında “Keyfiyyət hesabı” bölməsini açın.
“Keyfiyyət Hesabı”, “Açılış səhifəsi eksperimenti”, “Exp. CTR” və “Reklam uyğunluğu”.
Və “Tətbiq et” düyməsini basın.
İndi siz dəqiq nəyi düzəltməli olduğunuzu görməyə kömək etmək üçün “Keyfiyyət Hesabı” sütunlarını və digər elementləri görəcəksiniz.
Beləcə:
İndi Keyfiyyət Hesabını necə yaxşılaşdıracağımıza baxaq.
Reklamlarınızı Daha Uyğunlaşdırın
Reklamınız nə qədər uyğun olsa, onu görməkdə maraqlı olan insanların qarşısına çıxma ehtimalı bir o qədər yüksəkdir. Və daha çox onun üzərinə klik edəcəklər.
Reklamlarınızı daha uyğun hala gətirməyin bir yolu, çoxlu açar söz qruplarını əhatə edən geniş reklam qruplarından qaçmaqdır.
Bir neçə yüksək hədəflənmiş reklam qrupları yaratmağa diqqət yetirin.
Məsələn, “qaçış ayaqqabılarını” hədəfləyən bir reklam qrupuna sahib olmaq əvəzinə onu bölün. Üçün reklam qrupları var:
“Su keçirməyən qaçış ayaqqabısı”
“Bir üçün qaçış ayaqqabısı

aktiv qadınlar”
“Geniş barmaqları olan qaçış ayaqqabıları”
Bu reklam qruplarının hər biri daha konkret açar sözləri hədəfləməlidir.
Məsələn, “su keçirməyən qaçış ayaqqabıları” reklam qrupu “qış üçün suya davamlı qaçış ayaqqabıları” və “suya davamlı qaçış ayaqqabıları geniş uyğunluq” kimi açar sözləri hədəfləyə bilər.
Çox güman ki, bu yolla daha çox reklam qrupu (və daha çox reklam) yaradacaqsınız.
Lakin mübadilə ondan ibarətdir ki, reklamlarınız təklif etdiyiniz açar sözlərə daha uyğun olacaq və bu, Keyfiyyət Hesabınızı yaxşılaşdırmağa kömək edə bilər.
Açılış Səhifənizi Təkmilləşdirin
Açılış səhifələrinizin keyfiyyəti effektivliyinizə və büdcənizə böyük təsir göstərə bilər.
Keyfiyyət Hesabınızı yaxşılaşdırmağa kömək edə biləcək bir neçə açılış səhifəsi ən yaxşı təcrübələri bunlardır:
Münasib olun. Reklamınıza klik edən ziyarətçilər, axtardıqları ilə əlaqəli səhifəyə yönəldilməlidir. Səhifə uyğun deyilsə, istifadəçi çox güman ki, tərk edəcək.
Aydın surəti yazın. Səhifənizin məqsədini aydın şəkildə izah edən surəti yazın.
Sadə saxla. İstifadəçiləri axtardıqlarını tapmaq üçün bir neçə linkə klikləməyə məcbur etməyin.
Yaxşı bir istifadəçi təcrübəsi təmin edin. Açılış səhifənizi əlçatan və reklam surətinizlə uyğun saxlayın.
İpucu: Möhkəm açılış səhifəsi hazırladıqdan sonra CTA, başlıqlar və dəyər təklifləri kimi müxtəlif elementləri sınamaq üçün SplitSignal-dan istifadə edin. Dinləyicilərinizlə nəyin ən yaxşı rezonans doğurduğunu öyrənmək üçün.
CTR-nizi təkmilləşdirin
Yüksək CTR reklamınızın auditoriyanızla rezonans doğurduğuna işarədir və bu, Keyfiyyət Hesabınızı yaxşılaşdırır.
CTR-nizi yaxşılaşdırmaq üçün bir neçə strategiya var:
Zəng düymələri, məkan məlumatı və reklamınıza saytınızın xüsusi hissələrinə keçidlər kimi əlavə məlumat daxil etmək üçün aktivlərdən istifadə edin
İstifadəçiləri klikləməyə sövq etmək üçün “almaq”, “sifariş etmək” və ya “qeydiyyatdan keçmək” kimi CTA istifadə edin
Pulsuz göndərmə və ya eksklüziv sövdələşmələr kimi üstünlükləri vurğulamaqla reklam mətnini cəlbedici edin
Hədəflədiyiniz axtarış sorğusuna cavab verən surəti yazmaqla istifadəçi niyyətini uyğunlaşdırın
2. Uzun quyruqlu açar sözləri tapın və təklif edin
Uzun quyruqlu açar sözlər yüksək spesifik axtarış sorğularıdır. Baş terminlər və orta quyruqlu açar sözlərlə müqayisədə onlar aylıq axtarış həcmlərinə nisbətən daha aşağı olurlar.
Ancaq onları sıralamaq çox vaxt daha asandır, daha ucuzdur və yüksək hədəflənmiş trafiki idarə etməkdə əladır.
Uzun quyruqlu açar sözləri tapmaq üçün Açar Söz Sehrli Alətindən istifadə edin.
Hədəf etmək istədiyiniz açar sözü daxil edin və “Axtar” düyməsini basın.
Sonra, “Qabaqcıl filtrlər” düyməsini basın və “Söz sayı”nı iki və ya üç olaraq təyin edin. Və “Tətbiq et” düyməsini basın.
Bu, hədəf açar sözünüzlə əlaqəli bəzi uzun quyruqlu açar sözləri çəkməlidir.
Bunun kimi:
Reklam uyğunluğunda potensial əhəmiyyətli artımları (və aşağı CPC) görmək üçün müvafiq reklam qruplarına çoxlu uzun quyruqlu açar sözlər əlavə edin.
3. Neqativ açar sözlərdən səmərəli istifadə edin
Mənfi açar sözlər, insanlar onları axtararkən reklamlarınızın görünməsinin qarşısını almaq üçün axtarış kampaniyalarından xaric etdiyiniz terminlərdir.
Mənfi açar sözlərin tətbiqi klik başına xərcləri əhəmiyyətli dərəcədə azalda bilər. Büdcənizi əhəmiyyətsiz şərtlərə sərf etməyəcəksiniz.
Mənfi açar sözlər tapmaq üçün Google Ads Axtarış Şərtləri hesabatınızı yoxlayın.
Google Ads hesabınızı açın və “Anlayışlar və hesabatlar” və “Axtarış şərtləri”nə keçin.
Reklamlarınızı tetikleyen açar sözlərin siyahısını görəcəksiniz.
Kampaniyanıza uyğun olmayan insanların axtardığı terminləri tapmaq üçün sürüşdürün.
Mənfi açar sözlər kimi əlavə etmək istədiyiniz açar sözlərin yanındakı qutuyu işarələyin və “Mənfi açar söz kimi əlavə et” üzərinə klikləyin.
Sonra onları reklam qrupuna, kampaniyaya və ya mənfi açar sözlər siyahısına əlavə etməyi seçə bilərsiniz.
Siz həmçinin neqativ açar sözləri tapmaq üçün Açar Söz Sehrli Alətindən istifadə edə bilərsiniz.
Toxum açar sözünüzü daxil edin və “Axtar” düyməsini basın.
Toxum açar sözünüzlə əlaqəli açar söz fikirlərinin siyahısını alacaqsınız.
Hər hansı uyğun olmayan açar sözləri axtarın və onları mənfi açar sözlər siyahısına əlavə edin.
Mənfi açar sözlər tapın
Açar söz sehrli aləti ilə: bazarda ən böyük açar sözlər bazası
Pulsuz cəhd edin →
4. Reklam Planlaşdırmasından istifadə edin
Təklif etmək üçün açar sözlərdən daha çox şey var. Reklam planlaşdırmasından istifadə etməklə siz iki şeyi edə bilərsiniz:
Müştərilərin onlayn olma ehtimalının daha çox olduğu günün vaxtlarında reklam göstərin
Günün müəyyən vaxtlarında təklifinizi tənzimləyin
Bu taktika daha çox dönüşüm əldə edərkən orta klik başına xərclərinizi qoruyub saxlamağa və yaxşılaşdırmağa kömək edəcək.
Hansı günlərin və saatların ən yaxşı nəticələri əldə etdiyini görmək üçün “Reklam cədvəli” səhifəsində “Gün və Saat” performansınızla məsləhətləşin.
Və reklamlarınızı buna uyğun planlaşdırın.
Bunu etmək üçün “Daha çox göstər” düyməsini basın. Sonra “Reklam cədvəli”.
Sonra, “qələm” işarəsinə klikləyin və reklam cədvəli yaratmaq üçün kampaniyanı seçin.
Xüsusi gün və vaxtlarınızı seçin. Və “Saxla” düyməsini basın.
5. Geo-Targeting istifadə edin
Siz həmçinin konkret ölkələri, ölkə daxilindəki əraziləri, məkan ətrafındakı radiusu və ya yer qruplarını hədəfləyə bilərsiniz.
Məkan qruplarına maraqlı yerlər və ya biznes yerləriniz daxil ola bilər.
Axtarışçının yerindən asılı olaraq təklifləri dəyişdirmək üçün təklif tənzimləmələrini tətbiq edin.
Bir sahənin daha aşağı çevrilmə nisbəti varsa, məntiqli olduğu yerdə görünürlüğünü artırmaq üçün strategiyanızı tənzimləyə bilərsiniz.
Məkan hədəflənməsini qurmaq üçün “Daha çox göstər” və sonra “Məkanlar” üzərinə klikləyin.
Sonra, mavi “qələm” simgesini basın və hədəfləmək istədiyiniz yerin adını daxil edin. Və “Sa

ve.”
Fərqli məkan hədəfləmə növlərinin qurulmasına dair Google bələdçisi buradadır.
6. Müxtəlif Açar Söz Uyğunluq Növlərindən istifadə edin
Açar söz uyğunluğu növləri reklamınızı işə salmaq üçün açar sözün axtarış edənin sorğusuna nə qədər uyğun olması lazım olduğuna nəzarət edir.
Burada üç uyğunluq növü var:
Geniş uyğunluq: Reklamlar açar sözünüzlə əlaqəli axtarışlarda göstərilə bilər
Söz uyğunluğu: Reklamlar açar sözünüzün mənasını ehtiva edən axtarışlarda göstərilir
Tam uyğunluq: Reklamlar açar sözünüzlə eyni məna və ya niyyətə malik axtarışlarda göstərilir
Açar söz uyğunluğu növləri reklamın auksion üçün nəzərdən keçirilməsi üçün istifadəçinin axtarış sorğusuna nə qədər yaxından uyğun gəlməli olduğunu diktə edir.
Məsələn, reklamınızı daha geniş çeşidli axtarışçılara göstərmək üçün geniş uyğunluqdan istifadə edə bilərsiniz. Və ya daha konkret bir qrupu hədəfləmək üçün dəqiq uyğunluqdan istifadə edə bilərsiniz.
Beləliklə, bu, PPC kampaniyanız üçün nə deməkdir?
Yaxşı, dəqiq uyğun gələn açar sözlər daha çox hədəflənmiş (və müvafiq) olur, lakin daha yüksək CPC-yə malikdir. Geniş uyğunluqlu açar sözlər daha az hədəflənir (daha az uyğundur), lakin daha aşağı CPC-yə malikdir.
Hər uyğunlaşma növünün sağlam qarışığından istifadə edin. Kampaniyanızı ardıcıl olaraq optimallaşdırın.
7. Cihaz Tənzimləmələrindən istifadə edin
Siz həmçinin mobil, planşet və masaüstü cihazlarda maksimum CPC-ni əl ilə artıra və ya azalda bilərsiniz.
Google Ads vasitəsilə müştərilərinizin hər bir cihazda necə davrandığını araşdırmaqla başlayın.
Məsələn, mobil cihazlar daha çox klik və təəssürat cəlb edə bilər. Ancaq tapa bilərsiniz ki, axtarış edənlər konvertasiya etmək əvəzinə sadəcə gözdən keçirirlər.
Reklamlarınızın müxtəlif cihazlarda necə performans göstərdiyini görmək üçün “Anlayışlar və hesabatlar”a keçin, “Reklamlar nə vaxt və harada göstərildi” üzərinə klikləyin və “Cihazlar” sekmesine keçin.
Daha sonra “Təklif tənzimləməsi”ndə karandaş işarəsinə klikləməklə hədəflənmiş təklif tənzimləmələrini təyin edə bilərsiniz. sütunu və reklamlarınızı xüsusi cihazları hədəfləmək üçün təyin edin.
Rəqiblərinizin Reklam Strategiyalarını üzə çıxarın
İndi CPC haqqında hər şeyi öyrəndiyiniz üçün onu bir addım daha atmağın vaxtı gəldi.
Bu, rəqiblərinizin reklam strategiyalarına daxildən nəzər salmaq deməkdir. Öz kampaniyanızı optimallaşdırmaq üçün onların güclü və zəif tərəflərini öyrənin.
Bunu Reklam Araşdırması aləti ilə asanlıqla edə bilərsiniz.
Sadəcə rəqibin domenini daxil edin və “Axtar” düyməsini basın.
Birinci ekranda rəqibinizin təklif etdiyi açar sözlər göstərilir.
Ödənişli axtarışda hər bir açar sözün sıralama mövqeyi, klik başına xərc və digər faydalı göstəricilərlə yanaşı.
Bunun kimi:
Daha dərinə dalmaq üçün “Reklam nüsxələri” sekmesine keçin.
Rəqibinizin yayımladığı reklamları, o cümlədən başlıqlar, reklam nüsxəsi, CTA-lar, açılış səhifələri və hədəflədikləri açar sözləri görəcəksiniz.
Axtarış nəticələrində reklamı tetikleyen açar sözlər olan bir cədvəl açmaq üçün “Açar sözlər” açılan menyusuna klikləyin.
Bütün ən yaxşı rəqibləriniz üçün bu addımları təkrarlayın, fikir toplayın və irəliləyin.
Rəqiblərinizin Reklam Strategiyalarını üzə çıxarın
Reklam Araşdırma Aləti ilə
Pulsuz cəhd edin →
CPC Tez-tez verilən suallar
Klik başına maksimum xərc nədir?
Maks CPC klik başına ödəməyə hazır olduğunuz ən yüksək məbləğdir. Siz bunu Google Ads hesabınızda təyin edirsiniz.
Maksimum CPC təklifinizi seçərkən, hər klikləməyə dəyər hesab etdiyiniz ən yüksək məbləği seçin. Əgər kimsə reklamınıza klik etsə, siz maksimum CPC-dən artıq ödəniş etməyəcəksiniz.
Daha yüksək təklif ümumiyyətlə reklamınızın səhifədə daha yüksək reklam mövqeyində göstərilməsinə kömək edir.
Ancaq rəqibləri məğlub etdiyiniz müddətcə yalnız minimum məbləği ödəməlisiniz.
Klik başına orta qiymət nədir?
Klik başına orta xərc bütün kliklərinizin ümumi dəyərinin kliklərin ümumi sayına bölünməsidir.
Kliklərin ümumi dəyəri / kliklərin ümumi sayı = orta. CPC
Tutaq ki, reklamınız iki klik aldı: bir klik 1 dollar, digəri isə 3 dollardır. Hər iki klik üçün ümumi dəyəriniz 4 dollardır.
4 dolları (ümumi dəyərinizi) 2-yə (ümumi klik sayınız) bölün və siz 2 dollar alacaqsınız. Bu halda orta CPC-niz 2 dollardır.
$4/2 = $2
Klik başına faktiki xərc nədir?
Həqiqi CPC, son olaraq bir klik üçün tutulduğunuz məbləğdir.
Tipik olaraq, hər klik üçün təklif etdiyiniz maksimum qiymətdən çox az ödəyəcəksiniz. Çünki sizdən dərhal aşağı olan rəqibləri məğlub etmək üçün sadəcə tələb olunan minimum məbləği ödəməlisiniz.
Google-un reklamları qiymətləndirərkən nəzərə aldığı ən vacib iki amil bunlardır:
Reklam Sıralaması reklamınızın SERP-də harada görünəcəyinə (və ya ümumiyyətlə göründüyünə) qərar verən xaldır. Bu xal təklifin məbləği, reklam keyfiyyəti, auksionun rəqabət qabiliyyəti və istifadəçilərin axtarış niyyəti kimi amillərlə müəyyən edilir.
Keyfiyyət Hesabı reklamınızın rəqiblərin CPC reklamları ilə necə müqayisə olunduğunu bilmək imkanı verir. Daha yüksək keyfiyyət xalı (1-10 bal) o deməkdir ki, reklamınız və əlaqəli açılış səhifəsi istifadəçilər üçün rəqiblərinizin reklamlarından daha faydalıdır.
Keyfiyyət Hesabı gözlənilən CTR, reklam uyğunluğu və açılış səhifəsinin uyğunluğu ilə müəyyən edilir.
Beləliklə, reklamınız keyfiyyət həddinə cavab verirsə və kifayət qədər təklif verirsinizsə, rəqiblərdən yuxarı görünmək şansınız var.
Klik başına manuel xərc nədir?
Manual CPC təklifi yayımladığınız hər bir reklam və hədəfləmək istədiyiniz açar söz üçün maksimum CPC-nizi təyin etməyə imkan verir.
Hansı açar sözlərin daha çox klik və dönüşüm əldə etdiyini artıq bilirsinizsə, manuel təklif əla yanaşmadır. Həmin açar sözlər üçün əl ilə daha yüksək büdcə təyin edin.
C başına Təkmilləşdirilmiş Xərc nədir

yalamaq?
Təkmilləşdirilmiş CPC (ECPC) klikin satışa və ya konversiyaya gətirib çıxarma ehtimalı daha yüksək olarsa, manuel təklifləri avtomatik tənzimləməklə manual CPC strategiyanızdan maksimum yararlanmağa imkan verir.
ECPC əl ilə təklifin və Smart Tenderin birləşməsidir. Dönüşümlər və çevrilmə dəyərini optimallaşdırmaq üçün maşın öyrənməsindən istifadə edən təklif strategiyasıdır.
ECPC ən yaxşı qiymətə çevrilmə şansını əldə etmək üçün təklifləri tənzimləmək üçün brauzerdən, məkandan və günün vaxtından istifadə edir.
Bir sözlə, ECPC dönüşüm üçün ən yaxşı dəyəri əldə etməyə kömək edir.
Avtomatlaşdırılmış Tender nədir?
Avtomatlaşdırılmış təklif, Google-a reklamınızın klik və ya çevrilmə ilə nəticələnməsi ehtimalına əsasən avtomatik olaraq təkliflər təyin etməyə imkan verən strategiyadır.
Məsələn, ilk üç yerə yaxın olsanız, Google avtomatik olaraq rəqabət qabiliyyətli açar sözlər üçün daha yüksək büdcə təyin edə bilər.
Avtomatlaşdırılmış təklif strategiyalarının müxtəlif növləri klikləri, görünməni və dönüşümləri artırmağa kömək edir.
Tags:

Leave A Comment